Pagina's

donderdag 10 december 2009

Pieces tas


Nu wil ik dat jullie even uitvoerig kennismaken met mijn tas, want hij is geweldig! Deze tas, gevonden bij de Pieces, is helemaal iets voor mij en groot genoeg om mee naar school te nemen. Ik zocht ook een tas voor naar school en had een superleuke bij de Invito gezien. Toen ik hem echter in de winkel zag - want eerst zag ik hem via internet - was ik wat minder blij. De onderkant was heel breed. Dat betekent dat als je er iets indoet het een samengeperste brede tas werd. Dus was de keuze snel gemaakt: Pieces tas, your mine!

Hij is van suède en is grijs met een neiging naar bruin. Hij is echt in precies dezelfde kleur als mijn laarzen! In ieder geval is hij dus groter dan a4-formaat en is hij ideeal voor school, maar ook voor een dagje hevig shoppen (dan hoef je niet zo met die plastic tassen te sjouwen ;)). Zoals ik al zei is deze tas van de Pieces, maar zag ik hem bij de Vero Moda. Wel vreemd; er zijn 3 filialen in Utrecht en in 1 filiaal verkochten ze hem en in de ander 2 weer totaal andere tassen. Dus wil je hem nou zo graag? of een andere tas van de Pieces? Ga dan eerst naar een Pieces winkel en dan pas naar de Vero Moda. Maar een keertje kijken kan toch nooit kwaad.

Je hebt 2 voorvakken, ideaal voor kleine dingetjes. En in de tas heb je een soort geldvakje (dun vakje met rits) en een zakje voor je mobiel en voor andere dingen. Erg fijn om dingen in op te bergen dus. Één en al positief ;).
 
Designed by Lena