Pagina's

zondag 6 december 2009

Sneak peak: Sinterklaas presents!

Zoals ik eerder zei; ik kies zelf mijn cadeaus. En zo ook dit jaar, ik had weer 2 leuke cadeaus gekocht aan een budget, maar - en toen kwam de verrassing: mijn moeder en broer hadden nog wat kleine cadeautjes gekocht! Jippie! Toch nog een verrassing dus, de avond was helemaal geslaagd en nu laat ik even zien wat ik heb gekregen. Over sommige dingen zullen aparte artikels komen.


Bij de eerste reactie al goed geraden, voortaan maak ik het iets moeilijker :P. Maar ik heb het boek nog niet helemaal uit, maar kan je vertellen: het is zeker de moeite waard. Vooral voor tieners die zich bezighouden met make-up of beginnen met zich te verdiepen in beauty. De basisregels en leuke plaatjes maken het boek compleet. Uitgebreide boekenreview volgt.

Dit was een verrassing van moederlief, haha. Jullie denken vast: WTF?! dit is toch geen leuk cadeau? Wel dus! Altijd als ik bij mijn buurmeisje was in december zag ik dit hangen en ik vond het zo leuk: dagen aftellen en krassen. (I know, ik ben gek)


Nu ik deze foto zie (los van de tekst) ziet hij er best professioneel uit, haha! maar deze dvd's zijn samen van mijn moeder en mij. Gekregen van mijn broer als verrassing! Er was een actie bij bol.com, waar hij zijn eigen cadeau bestelde en had toen 2 dvd's erbij besteld. Zo lief! Willen jullie filmreviews? Eentje over MJ lijkt mijzelf wel leuk.


En last but nog least een tas! Van de Pieces, leuk voor naar school, het is van suède (waarschijnlijk nep) en ik ben bang dat met te zware boeken hij uitscheurt, maar toch is hij daar geschikt voor qua maat. In ieder geval: één en al liefde!

En wat hebben jullie allemaal gekregen van deze goedheiligman die ik zeer adoreer?


 
Designed by Lena