Pagina's

maandag 28 december 2009

I 'heart' H&M

Toen ik in eerste instantie naar de nieuwe collecties voor de lente en zomer 2010 keek, was ik niet overtuigd. Simpele kleren in felle kleurtjes, maar net geen 'wow'-factor. Misschien moet ik nog wennen aan de felle zomerkleuren? Ik weet het niet. Toch zag ik bij de accessoires leuke kettingen en armbanden en zaten er nog een paar shirts en vestjes bij. Het vest is trouwens van de Holiday collectie (ik ben natuurlijk weer veel te laat met alles, want heel veel uit die collectie wat ik wilde was al uitverkocht -.-)


De cardigan wilde ik in het grijs of zwart. Maar aangezien ik al een zwart vestje heb en ik grijs toch iets leuker vond, lijkt deze me erg leuk! De ketting in het zilver, omdat ik dat veel meer draag dan goud. Alhoewel ik al veel kettingen met zwart en zilver heb.... De armbanden leken me gaaf, het hemdje vond ik gelijk al 'wauw'. Maar ik twijfel over de kleur. Ik denk dat ik toch voor wit ga. Het driekwartmouwen shirtje in groen. Dat is weer eens wat anders en kan mij ook heel leuk staan :).
 
Designed by Lena