Pagina's

zondag 27 december 2009

BDAY PRESENTS - overig

Jaa! ik ben weer terug uit oostenrijk, het skiën was echt supersupersuper! Ik heb me heel erg vermaakt en vind het erg jammer dat ik weer terug moest, maar..... ik kan nu wel weer updaten. :D.

Hier nog wat overige dingetjes die ik gekregen heb, het zijn voornamelijk dingen om te lezen, maar wie houdt daar nou niet van?!


Het boek 'Hou je mond!' van de schrijfster Sophie Kinsella. Wist je trouwens dat ze ook boeken schrijft onder de naam Madeleine Wickham? Sophie Kinsella is het pseudoniem. Dit hoorde ik van iemand van de zomervakantie en die zei dat haar andere boeken ook echte aanraders zijn!


Het boek 'Echte mannen eten geen kaas' van Maria Mosterd. Ik heb het boek binnen 1 dag uitgelezen! Het is zo aangrijpend, zielig, maar vooral spannend en dan te bedenken dat ze net van de vrouwenhandel is ontsnapt!


De Fancy! Altijd leuk om te krijgen ;)


Een sleutelhanger! Als je hem warmmaakt (dus warme handen eromheen ofzo) gaat de vloeistof bewegen!! Ik heb hem nu aan mijn huissleutel en vind het erg geinig!

Dit waren dus mijn cadeaus! Over sommige beautydingetjes zullen nog artikeltjes komen en ik zal veel outfits posten met mijn nieuwe spulletjes!.

xoxo

 
Designed by Lena