Pagina's

maandag 28 december 2009

ESSENCE glitter eye pencil - 03 glam rock



Vandaag een review over dit glittereyepencil, gekregen voor mijn verjaardag. Dit is echt een musthave voor de feestdagen, die helaas al een beetje voorbij zijn. Maar pak die paar euro en koop hem voor een schitterend oud en nieuw!

De eerste indruk
De eerste indruk was nog vol twijfel, kom op: het is Essence. Het kan zo enorm crap zijn, maar soms zitten er ook schitterende producten tussen. Ik verwacchtte een beetje glitter zonder zilverpigment. Maar de verpakking vind ik leuk, lekker zilver in een driehoek vorm. Dat mocht ik wel. ik was vooral nieuwsgierig!



Het potlood opdoen/gebruiken
Okee, die pigmentatie gedachte was helemaal fout! Het is niet zoals sommige glitterliners een beetje glitter. Je krijgt een heel zilver, gepigmenteerd streepje - met glitters of course! I like it. Het is mooi en handig aan te brengen. Voor zover kan ik geen minpunten verzinnen. Het ziet er goed uit en ik ben mega tevreden!



Aan het einde van de dag
Zit het er nog helemaal op! Oké, je hebt wat ontspoorde glitters op je ooglid of onder je oog. Verder is het er niet afgegaan qua pigmentatie, het smudget niet, alhoewel je het met je vinger er wel af kan halen. Wat wel wat lastiger is, is dat na dat je je oogmake-up verwijdert hebt je soms nog wel glitters blijft zien, soms zelfs de dag erna! En nee, dat ligt niet aan mijn remover, want die is van Lancôme - en believe me, dat is goed. Misschien een paar kleine nadelen, maar mij heeft ie te pakken. I'm a fan!!!

Dus snel naar die winkel, want voor zulk geld kan je geen miskoop doen! En zie ik jou dan straks schitteren tijdens oud en nieuw?
 
Designed by Lena