Pagina's

maandag 23 november 2009

Bodylotion

Bodylotion en bodybutters. Wie kent ze nou niet? Een heerlijke crème/lotion/butter die je huidje verzorgt, hydrateert, voet en lekker zacht maakt. Heerlijk om je even mee in te smeren na het douchen, een echte aanrader dus. Ik zelf vind het altijd leuk om reviews en artikels te lezen over bodybutters en lotions. Dus bij deze; mijn bodylotions en -butters!

Helaas heb ik er nog heel weinig, maar ik zou graag nog een lekkere fullsize bodybutter van thebodyshop willen (misschien iets voor sinterklaas?).


Allereerst mijn magere 30 ml bodybutter van Dove, het is voor de droge huid wat dus helemaal perfect voor mij is. Deze stevige botercrème is heerlijk om in de winter op mijn droge huidje te smeren. De bodybutter heeft geen echte geur en is meer echt om je huid te hydrateren. Deze zat in een cadeau verpakking en daarom zo klein. Zoals je - als je heeeeeel goed kijkt - kunt zien heb ik in het midden al een pan geraakt. En zo vaak heb ik hem nou nog niet gebruikt. Maar wil je een bodybutter voor droge huid? Deze is ideaal!

Deze lacoste bodylotion is qua substantie het tegenovergestelde van de Dove bodybutter. Het is een dunne, nogal vloeibare lotion. Misschien zie je het ook op mijn vingers: superwaterig. Dat is wel een minpunt, maar deze Lacoste love of pink lotion ruikt hemels! Hij past perfect bij de parfum (die ik overigens ook heb) en ruikt sterk naar fruit, fris en zomer! Een superaanrader. Deze van mij is 50 ml en helaas bijna op.


Dit is een grote fullsize bodylotion van Jil Sander. Qua substantie niet zo waterig als die van Lacoste, maar echt wat je verwacht van een lotion. Hij ruikt ook weer superlekker en is fijn in gebruik. Ook deze verpakking vind ik mooi. Ik heb vooral zo een grote omdat er een geurtje inzit - waardoor je lekker ruikt - die de muggen van je afhoudt. Dus een ideale bodylotion voor een warme zomeravond in Italíë.

Ik zei het je: weinig, weinig en nog eens weinig. Maar eigenlijk ben ik wel benieuwd hoeveel jij er hebt??
 
Designed by Lena