Pagina's

woensdag 25 november 2009

Lancôme poeder

[EDIT] om verdere vragen te voorkomen: de swatches zijn te licht en bijna identiek aan mijn huidskleur dat het geen nut heeft en niet te zien is. vandaar geen swatch. [/EDIT]

Mijn moeder had ooit een lancôme poeder gekocht met kleine glittertjes erin. Leuk om op te doen voor een feestje - een beetje op je gezicht en je hals. Maar mijn moeder vond het helemaal niet fijn, want het is met een puf (ja, gaaf hea?!). Nou, ik vond alleen al die puf zo leuk dat ik zei: geef maar hier! maar, eigenlijk heb ik het nooit gedragen, tot laatst..



De poeder werkt redelijk fijn: je puft een keer hard op je huid en ikzelf verdeel het met de puf met een draaiende beweging. Ik ben wel tot de conclusie gekomen dat voor overdag het misschien een beetje too much is. In goed zonlicht zie je de glinstering. De puf heeft ook wel weer een nadeel, er komt veel poeder vrij (ook in de lucht). Maar de poeder zelf is fijn en blijf de hele dag zitten. Maar zoiets kun je wel verwachten van zo een duur merk.

Een fijn product dus voor een feestje. Kijk een beetje uit met de puf, maar aan de andere kant is het gewoon supergaaf! Het is een duur merk en de prijs zal vast heel hoog zijn en aangezien je het niet eens goed kunt dragen overdag vind ik het toch te duur. De prijs is dus echt een nadeel. Dit was mijn mening/mini review. Ik hoop dat jullie er wat aan hadden (A).

Ik krijg het komende week erg druk, zo ben ik het weekend van sinterklaas de hele tijd weg (sint, hockey, bowlen, hockey) en het weekend daarna ben ik jarig! (11 december) en geef ik met 2 vriendinnen een groot feest in een hal en natuurlijk vier ik het met mijn familie. Daarnaast heb ik volgende week al 4 so's gepland staan. Natuurlijk hoop ik voor jullie toch nog wat te updaten, maar houd er rekening mee!
 
Designed by Lena