Pagina's

zondag 22 november 2009

TAGG :D

Ja, ik ben weer getagd en dit keer door Vera! En ik mag met trots zeggen dat ik getagd ben door de maker van deze tag; Vera zelf! Het is een klein vragenlijstje en die kun je met een kleine moeite invullen:

Hoe heet je: Rosa
Hoe oud ben je: 13
Op welk niveau zit je: gymnasium 3
Wat wil je later worden: Iets met schrijven, zoals journalist, jeugdboekenschrijfster, redacteur. Ook iets met kinderen lijkt mij wel leuk.
Waarom: Omdat ik schrijven heel leuk vind en kinderen ook.
Hoeveel kinderen: 2 en heel misschien 3.
vervolg op die hierboven; een Jongen of een Meisje?: Het liefst allebei, met een meisje kun je tutten enzo, maar een zoontje lijkt me ook wel leuk!
Blijf je later in je huidige woonplaats, verhuis je of ga je zelfs emigreren: Ik denk dat ik wel ga veruizen, maar emigreren? Nee.

Ik tag: josephine van fashiondiva.tk en Soesja van livelovelaugh.nl.tt en Sharon van uniquexxstyle.blogspot.com
 
Designed by Lena