Pagina's

donderdag 24 juni 2010

Shopping @ Utrecht

Standaard aan het einde van het jaar ga ik met een groep meiden uit mijn klas (7 dit keer) shoppen. De plaats van dit jaar was Utrecht en ik houd van shoppen in Utrecht :P. We gingen natuurlijk alle bekende winkels in en iedereen had al gauw leuke dingen, behalve ik :(. Het mocht niet baten, want ik kon gewoon echt niet slagen! Zelfs niet in de H&M. De allerlaatste winkel was de Zara en eindelijk: ik vond wat, ik was op slag verliefd!


Het jurkje was 40 euro en het rokje 25. Het is allebei van de TRF collectie en van denim. Het jurkje is van heel dunne stof, dus je zou niet verwachten dat het denim is. Het rokje zit als een bodyconrokje, en de bovenste 2 'lagen' hangen dan wel losjes erover heen. Outfit foto's volgen...
 
Designed by Lena