Pagina's

zaterdag 26 juni 2010

ready to go on holiday!

2 Juli is het zover. De magic number, kan ik wel zeggen. Want dan ga ik met het vliegtuig naar Portugal voor 11 geweldige dagen. Ik heb er zo zin in! Maar je moet altijd nog veel kopen en doen voor je op vakantie gaat en ook ik moet me dus vakantie klaar maken. Zo stel ik lijstjes op van wat ik nog moet doen en kan ik nog wat dingetjes inslaan.


Zo heb je 'vermaakdingen' nodig, als tijdschiften, boeken, puzzelboekjes, nieuwe liedjes op de ipod en wat je maar leuk vindt om te doen. Zo neem ik altijd mijn modelboek mee (een boek met poppen erin, waar je kleding kan ontwerpen), mijn iPod en veel tijdschriften en boeken. Ik moet echt nog even Eclips en Morgenrood hebben. En het liefst ook een iPod Touch, maar dat is meer bijzaak (als het even uitkomt ;).

De kleding. Is het daar lekker weer? Hell yeah! Dus heb ik wel genoeg shorts, jurkjes en hemdjes in mijn kast hangen? Heb ik al bikini's? Een strandlaken? Alles wat ik niet af kan vinken, moet ik nog even halen. Onlangs heb ik nog een groot badlaken gekocht bij de Hema. En die zijn gróót! En zacht :). Hieronder een plaatje:



En de beauty. Natuurlijk neem je de make-upjes mee en je beautybenodigdheden om er bootylicious uit te zien, maar wat dacht je van zonnebrand, grote producten in reisverpakkingen overpotten en ga zo maar door. En als ik dan echt iets vergeten ben, kan ik het nog snel inslaan op Schiphol. Ik heb ook al bedacht dat ik in de tijdschriften winkel de Seventeen en Teen Vogue ga kopen.

Kortom: ik kan niet wachten!! Eerst maar even een kleurtje opbouwen met dit lekkere weer en dan een poging doen om mijn bleke huid bruin te krijgen!
 
Designed by Lena