Pagina's

vrijdag 7 mei 2010

Zeep review

Herinneren jullie mijn filmpje nog? Ik had 2 zeepjes gewonnen en ik had ze - lekker enthousiast als ik was - gelijk maar aan jullie getoond. Maar gebruikt? Nee. Getest voor mijn bezoeksters? Nee. Vandaag dat er nu nog een review komt over mijn TSG zeep en het vlinderzeepje.


TSG Smokey and the Bandit soap
Allereerst ruikt deze zeep heerlijk! Toen ik steeds mijn kamer inliep moest ik elke keer even ruiken. I love it. Het ruikt echt, zoals de beschrijving, naar ouderwetse zeep, maar dan niet muffig, maar de hippe oude zeep. De zeep is goed voor de huid, door alle oliƫn en butters die er in zitten. Als de zeep in aanraking komt met water gebeurt er niet zo veel, maar als het nat is en in aanraking komt met je huid, begint het op je huid een beetje te schuimen! De geur is niet te overheersend en verspreidt zich. Maar je verbruikt heel weinig zeep voor een goed resultaat: je hebt niet echt het gevoel dat er een laag van de zeep gaat, maar toch heb je het op je huid. Je verbruikt dus weinig en doet er lekker lang mee :) Je wordt na het gebruiken van deze zeep goed schoon. Een aanradertje!

Vlinderzeepje van het Zeephuisje
Dit zeepje is qua textuur anders: het voelt in je handen, zonder het te gebruiken, vettig aan (wel in positieve zin!). Als het in aanraking komt met water en daarna met je huid komt er niet zoals hierboven schuim vrij. Er gaat een laagje van de zeep af en die laag verandert op je huid een beetje in vloeibare zeep. Als je het dan goed wast komt er wel wat schuim vrij, maar miniem. Het is dus bijna het tegenovergestelde als de TSG zeep, maar het wast even fijn. Hier ruik je alleen niet zo de geur. Het is echt een zeepje die je voor je handen wassen gebruikt en niet aanwezig is qua geur.
 
Designed by Lena