Pagina's

donderdag 6 mei 2010

Hema Aankoopjes

Thuis hadden we nog zo een giftcard liggen van 10 euro, helaas kon je hem bij bijna geen een grote winkelketen uitgeven, behalve bij de Hema. Nou koop ik bijna nooit bij de Hema, maar even snuffelen is niet verkeerd. En als je dan tot 10 euro uit kan geven, is het helemaal mooi. Ik heb dan ook wat dingetjes meegenomen.

Een pennenbakje. Past ideaal bij mijn kamer, aangezien die vooral de kleuren rood, wit en zwart heeft. Een leuke belletjes opdruk en lekker overzichtelijk met 4 vakjes. Ikzelf ga het gebruiken als kwastenhouder! prijs: 2, 95 (weet niet zeker)

Een roze klein notitieboekje met schattige ronde indeukingen als opdruk. Ik vind notitieboekjes leuk om te hebben! Ik gebruik hem niet, zoals vele, om mooie quotes in te zetten, maar dit wordt mijn lijstjes boekje. Hier komen wishlists in, shoplists en ideeën voor artikels op UBR. Een lijstjes/UBR boekje dus! prijs: 1,95

Een wat groter felblauw notitieboekje. Professioneel uiterlijk met slechts het woordje "notes" erop. Waarvoor ik deze gebruik weet ik nog niet, waarschijnlijk dingen die ik moet onthouden, opschrijven of planningen voor school. Achja, hij komt wel vol ;) (en dat rijmde! YAY). prijs: 3,95

Verder had ik nog een simpele pen gekocht en de giftcard was op :(. Een keertje shoppen zonder kosten is ook wel fijn! Kopen jullie ook wel eens dit soort artikelen?
 
Designed by Lena