Pagina's

zaterdag 29 mei 2010

Work-Out time!

Het wordt lekker weer, het wordt zomer. Zon, zee, strand en... bikini tijd! En dan is het wel zo fijn om met een strak buikje, een killerlegs rond te lopen. Afvallen? Uhm, nee! Gewoon je spieren trainen en weg is dat kleine buikje. Ik ging laatst mijn Cosmo-Girls uitzoeken en kwam hele leuke work-outs tegen. Ikzelf hockey en heb niet echt extra spieroefeningen nodig, behalve voor de buik. Ik snoep redelijk veel (al die verjaardagen de laatste tijd... niet zo goed voor mijn lijf!) en met hockey train je niet echt je buikspieren, vandaar dat ik deze workout de komende weken ga proberen.


klik op de foto's voor een vergroting, zodat jij zelf de workouts kan doen!

De work-out duurt in totaal 6 minuten en je moet het opbouwen. De eerste dag rustig, en steeds meer herhalingen binnen één minuut doen. Ik probeer dit een paar weken om de dag te doen en we will see! Natuurlijk zijn er meerdere work-outs. Als jullie het leuk vinden, zet ik er over een paar weken weer een nieuwe op.
 
Designed by Lena