Pagina's

zondag 30 mei 2010

Ik was erbij!

Ik was erbij, live in studio 22, bij x-factor! Ik had vrijdagmiddag samen met een vriendin nog last-minute kaartjes gekocht. Vandaag een verslagje over deze geweldige avond wat echt wel dat geld waard was!

Allereerst: Wat is de studio klein. Er zitten zo een 1200 mensen publiek en dat is echt weinig. Op tv ziet het er veel groter uit. Er was ook zo een man die ons van tevoren vertelde wanneer we moesten klappen en in de reclames kon je, door een grappige act te doen, gratis concertkaartjes winnen. Je zag ook de backstage zaken in de reclame. Het schoonvegen van het podium, het bijwerken van de make-up, de juryleden die even met mensen praten.

En dan het publiek. Er waren heel veel vip-plaatsen, maar tussen de vip-plaatsen stonden ook gewoon normale plaatsen. Van elke plaats kon je het podium eigenlijk wel goed zien, omdat het dus ook niet zo groot was. Ook heb ik wel wat bn'ers gespot in het publiek. Natuurlijk zitten de ex-kandidaten vooraan, maar ook Ferry die Lucas speelt in GTST heb ik zien zitten. Ook Laurens, het vriendje van Eva van Whatever, zat er (en nog wel 8 plaatsen naast ons ofzo!).

Maar het allerbelangrijkste waar we voor gekomen zijn: De muziek! Soms als ik Idol of X-Factor kijk denk ik: ze kunnen wel zingen, maar lang niet zo mooi als echte artiesten. Daar had ik het dus fout! Live is het zo mooi, die uithalen zijn zo zuiver en er zit zo een kracht op. Het is misschien wel 10 keer mooier dan op tv. Ik heb echt genoten!!


In het halfuur tussen de show en de uitslag was het een beetje chaos. Je mocht doen wat je wilde en er liepen veel kandidaten rond waar je mee op de foto kon. Dony had ik dus ook gezien en het is echt de knuffelbeer! Ikzelf ben redelijk nuchter: een bn'er is ook maar een mens en ik hoef er niet per se mee op de foto. Maar mijn vriendin wilde dat zo graag dat ik wel mee ben gegaan. Nu staan we dus met Dony, Rev'n'Ros en Laurens, en Bad Boyz!

Het was dus een super uitje en ik heb echt genoten en me zeker vermaakt. Misschien in de toekomst dat ik nog wel een keer ga, het is gewoon zoveel leuker dan voor de buis!
 
Designed by Lena