Pagina's

maandag 24 mei 2010

TV op het web

De TV is een geweldige uitvinding: verveel je je, dan kan je het kijken. Maar er is niet altijd wat leuks op tv. Daarom is er nog een betere uitvinding: De computer en internet! Zoveel shows kan je op internet kijken, wanneer je wilt! Ook ik volg wat dingetjes online en zal vandaag al mijn programma's laten zien die ik online volg.

Jersey Shore; OMG, i love this. Het gaat over wat Guido's en Guidettes die in een huis op de Jersey Shore worden gezet en elke avond gaan partyen. Natuurlijk komen er problemen en wordt er lekker veel geroddeld. Ik volg dit op mtv.nl, maar het is elke zondag avond op tv, alleen als je UPC hebt in onze stad kun je geen MTV ontvangen dus kijk ik het online. Nu is het soms nog even wachten, wat elke zondag komt er pas één online, maar het is het waard :)

16&Pregnant en het vervolg: Teen Mom; Deze serie heb ik al helemaal afgekeken en nu is het wachten tot seizoen 2 van 16&Pregnant online komt.
Het is heel interessant om te zien hoe hun leven verandert en je gaat helemaal meeleven met deze meidne. Respect voor ze!

The Hills; Misschien wel het populairste MTV-programma voor meiden. Op elk blog vind je er wel iets over en eindelijk heb ik mij er ook in verdiept. Ik ben weliswaar pas bij aflevering 2 van seizoen 2, maar kijk elke dag minstens een aflevering. Het is gewoon leuk om te zien hoe ze in het leven staan, hoe alles gaat en wat ze allemaal meemaken. Mijn favoriet is zeker weten Lauren (en een beetje Whitney).

Gossip Girl; I LOVE IT! Seizoen 1 heb ik op dvd gezien, die ik ooit van iemand heb geleend en seizoen 2 staat op mijn computer. Ik kijk het niet zoveel, omdat afleveringen toch redelijk lang duren. Ik kijk ze vooral als mijn vriendin er is, dan gaan we er samen voor zitten. Het is gewoon zo hilarisch, bitchy en geweldig! Ik zit nu ongeveer bij aflevering 9, seizoen 2.


Sex And The City; De film in de bios was geweldig. En laatst ben ik dan ook aan de afleveringen begonnen, ik ben nu pas bij aflevering 4 van seizoen 1, en ben nu al fan. De humor, de onderwerpen en hoe alles gebracht wordt, is helemaal top en ideaal voor een funavondje.
 
Designed by Lena