Pagina's

dinsdag 25 mei 2010

Shopping @Den Bosch

Ik houd van Den Bosch: een grote stad met in het centrum de gezelligheid van een dorpje. Ik voel me er veilig, het is reuzegezellig en ik zie me er eigenlijk later wel wonen (alhoewel ik niet zo van de carnaval parades ben enzo). Voor mijn moeder en mij is dit echt de perfecte plek om te shoppen en lente aankopen had ik al, maar echte zomerse dingen? Nee! Dus heb ik nog wat dingetjes gekocht. En ik moet zeggen: ik heb me goed aan mijn wishlist gehouden.

Een short! Ik wilde graag zo een kort spijkershortje en nu heb ik er ook wel degelijk een! Hij is van de H en M, heeft een fijne pasvorm en sluit goed aan om mijn lijf. Ik krijg er echt lange, slanke benen door :). Helaas wel melkflessen, maar dat kan nog veranderen.. prijs; ong. 17 euro

Dit stond niet echt op mijn wishlist, maar ik ben er toch wel blij mee! een soort van sportbroekje, die ik aan kan bij de hockey, maar ook op het strand ofzo. prijs; 8 euro. Ook bij de H en M

Dan nog een hemdje van de H en M, hij is echt mega schattig! Je ziet het niet op de foto, maar de stof is gestreept, het zijn hele dunne donkerwitter en -grijze streepjes. Het staat echt heel leuk, en zomers! Prijs; ong. 10 euro.

Bij de Sting, kwam ik dit schattige strapless topje tegen. Ik heb hem - nu ik dit schrijf - aan en hij staat echt heel leuk. Hij is van het merk: Miss America, wat ik nog niet kende. De prijs weet ik niet meer. volgens mij 15 of 25 euro.

wat een crap foto! Maar goed, ik heb ook nog een witte broek gekocht van Capsize. Hij sluit erg goed aan en valt als een skinny. Het wit is van dikke stof, richting spijkerstof, wat ik zelf fijner vind dan die dunne witte broeken, want daar schijnt alles zo door. Hij was volgens mij - ik weet het niet zeker - rond de 40 euro.

Als laatste had ik bij de Zara dit spijkerblouseje gekocht. Hij is zó gaaf! Je ziet de lengte niet echt op de foto, maar hij valt langer en kan met een lang zwart hemdje ook wel over een legging gedragen worden. Het is een hele lichte spijkerkleur en ik ben er megamegamegablij mee! Hij stond weliswaar niet op mijn wishlist, maar dit keer mag ik er wel van afwijken. Prijs; weet ik niet meer.

Ik heb de bonnetjes weggegooid en onthoud eigenlijk nooit echt de prijs, sorry dames! Jullie kunnen wel weer outfits verwachten! En echt superjammer: ze hadden in de H en M niet de uilenketting. Ik vind het echt de perfecte en wil hem eigenlijk wel met een roze short bestellen, maar ik heb de laatste tijd al wat besteld bij H en M en om nou weer te gaan bestellen..... Dilemma!
 
Designed by Lena