Pagina's

zaterdag 22 mei 2010

HUGE wishlist artikel

Naar aanleiding van mijn vorige wishlist artikel - die ging over het niet kopen van mijn wishes - moest ik wel een nieuwe serieuze wishlist samenstellen. In dit artikel staan alle dingen die ik in korte tijd nog wel wil kopen en ik ga me er proberen aan te houden, wat een zeer positieve uiting kan hebben op mijn portemonnee. Want tja, ik geef alleen maar geld uit aan dingen die ik echt wil! Kijk mee met mijn wishlists:

Te beginnen met mijn kleinste wishlist: de beautywishlist

Gosh Giant Bronzer. Het is zomer en een degelijke bronzer is een must. Ik heb de Bronzer van de Essence Creamylicious lijn en op je wangen geeft het een mooi sunglow effect, maar oh-zo-glitterig. Als je dat over heel je gezicht doet, dan ben je de discobal van de avond. Daarom leek deze bronzer mij erg geschikt (en groot!).
Mac Fluidliner. Ik wil een nieuwe eyeliner en dan wil ik het ook goed doen! Fluidliner lijkt mij gewoon het fijnst om mee te werken en ik hoor zoveel goeds over deze van Mac. Als ik binnenkort dus iets bij Mac ga kopen, dan is het deze liner.
Sephora angled liner brush. Om Fluidliner aan te brengen heb je natuurlijk een eyelinerkwast nodig. Als je goede kwaliteit van liner hebt, is het wel zo handig om ook een fijne kwast te hebben, dus kies ik voor die van Sephora. In Parijs heb ik hem gezien en hij zag er erg geschikt uit.

Dan mijn Fashion wishlist, wat toch iets groter is voor deze zomer.

Hemdjes/tank tops. Ik heb er bijna geen meer, alles van voorgaande jaren was te klein, dus wat leuke bovenstukjes zijn zeer welkom.
Shorts. Ik wil heel graag een spijkershort en het liefst deze roze felle van de H en M erbij, die vind ik zo fleurig en gaaf! Deze zomer mogen mijn benen wel gezien worden, als ze eenmaal een klein beetje kleur hebben (lees: mijn benen zijn altijd melkflessen).
Een witte lange broek. Een witte broek mag niet ontbreken in mijn zomergarderobe. That's it.
Brede bangles. Deze armbanden hierboven zijn van Topshop en zijn zeker fabulous! Ik wil graag nog leuke bangles of armbanden die leuk te combineren zijn.
Een uilenketting. Deze van de H en M is liefde!! Helaas was ik vandaag in Den Bosch en hadden ze hem niet. :(

En tot slot mijn Boeken Wishlist.

Eclips+Morgenrood. Dit vind ik echt héél erg. Shame on me! Ik heb ze nog steeds niet in bezit/gelezen. Ik ben zoms echt zo een gierigaard als het om geld gaat. Ik houd er niet van om meer geld uit te geven dan binnen te krijgen, zeg maar. Maar ik ga ze zeker voor de zomervakantie allebei kopen!
Sweet little lies+LA candy. Deze boeken lijken me gewoon zo geweldig :) do I need to say more?
Vampire Diaries 1+2 en 3+4. Deze 4 verhalen zijn verwerkt in 2 boeken. Het lijken me geweldige boeken en zijn een regelrechte hit. Nu waggel ik erachter aan om ze ook nog te gaan lezen.
 
Designed by Lena