Pagina's

zondag 25 april 2010

Sunshine Award

ik heb hem nog een keer online gezet omdat mijn intense debate comment systeem het bij dit artikel niet deed. Erg vreemd, hopelijk doet hij het nu wel. weet jij hoe ik dit kan verhelpen? Please mail!!
Er is weer een award gaande in beautyblogland en ook ik mag de gelukkige eigenaresse zijn!! Hoe leuk is het dat jouw blog erkend wordt op andere blogs? Mij maakt het happy en hopelijk kan ik ook nog wat andere dames happy maken hiermee. ikzelf ben getagged door Josephine, Lizzy en Mandy. Dankjewel dames!




De regels:
  • -Je moet het logo van de award in je blog/artikel neerzetten.
  • -Link terug naar de persoon van wie je de award hebt ontvangen.
  • -Geef de award aan zoveel bloggers door als je wilt.
  • -Link de genomineerde bloggers in je post.
  • -Laat de bloggers weten dat ze genomineerd zijn door een comment op hun blog achter te laten.
Sommige van de meiden die ik nomineer hebben de award al op hun site, maar ik wil mijn favo blogs nomineren en daar horen een aantal van hun bij. here they are:

Josephine
Sharon
Soesja
Lizzy
Martine
Mandy
Nailpolicious
Maris
Lilly
Britt&Joyce

Dit zijn mijn fav's, maar ik follow wel iets van 50 blogs op bloglovin'. Deze meiden verdienen net dat extra zonnestraaltje van deze award!!

even iets anders: volgens mij is deze blogpost met een filmpje niet op bloglovĂ­n' verschenen. Dus wil jij hem nog bekijken, klik dan op de link.
 
Designed by Lena