Pagina's

zaterdag 24 april 2010

Catrice ultimate lacquers - mijn mening!

Hèhè, eindelijk is die hype over deze lakjes een beetje aan het wegsussen, alle artikels hierover zijn al geplaatst en dan kom ik jullie wéér lastigvallen met een artikel over deze lakjes. Maar stiekem, zijn ze zo leuk, dat ik denk dat jullie het helemaal niet erg vinden. Ik heb 2 lakjes uit deze nieuwe collectie: Lost in Mud en Sold Out Forever. Over sold out forever is al veel geschreven, maar ik wil toch mijn mening kwijt. En over lost in mud ben ik nog niks tegengekomen, so stay tuned, voor de keiharde waarheid over deze lakken!


2 lagen, zonder topcoat
Allereerst sold out forever. De jade-dupe, waar iedereen zo enthousiast over is, vroeger vond ik mintgroen lelijk, nu ik er één heb, ben ik in love!! De kleur is prachtig en bij een bleke huidskleur staat het heel goed. Over de nagellak ben ik wat minder te spreken dan anderen. Het kwastje is perfect, de dekking valt tegen (één laagje is echt niet dekkend) en de substantie is wel fijn, maar als je gaat lakken wordt hij snel stroperig en moet je alweer opnieuw je kwastje in het potje dopen. De lak blijft wel 2 dagen chiploos zitten (zonder topcoat!). Dus een mooie lak en door die aandachtpuntjes valt - voor de kleur - wel door heen te kijken.

2 lagen, met topcoat

Lost in Mud is qua substantie veel fijner, creamy-er (is dat eigenlijk een woord? :P) en dekkender, alhoewel.... na één laag kan je er dwars door heen kijken, maar na 2 lagen is het opeens heel dekkend. Je hoeft niet om de 10 seconden je kwastje in het potje te dopen en het lakt fijn. Ook deze lak blijft 2 dagen chiploos zitten. Het is een prachtige bruine kleur en bijna precies dezelfde kleur als de nieuwe it-nagellak van Chanel: particulière.

Ik ben wel tevreden, maar de kwaliteit kan echt wel beter. Zo ben ik veel meer te spreken over mijn Herôme WIC lakje en de Mavala lakjes, maar voor dit prijsje en deze kleuren ben ik blij!
 
Designed by Lena