Pagina's

zondag 7 maart 2010

MaxFactor - Lash Extension Mascara

Lang geleden had ik deze mascara gekocht, het beloofde lange wimpers en wat wilde ik dat zo graag. Het was een hap uit mijn portemonnee - 17 euro - maar ik was er blij mee. En toen...... Toen ging ik hem testen. En wat vind ik er nou van??

Ik vind de mascara er gewoon, simpel uitzien. Het heeft een typische Max Factor vorm (dezelfde vorm als de Masterpiece Max). Verder heel simpel, het had wel wat spectactulairder gemogen. Ook beloven ze het grootste borsteltje ooit, maar hij is toch maar slechts een paar milimeter groter dan die van mijn andere mascara's.


En dan het resultaat: ik begon echt met goede moed. Ik had hoge verwachte - ik bedoel 17 euro en MaxFactor, dat moet toch kwaliteit zijn? En het viel me eigenlijk een beetje tegen. Na één laagje heb je haast geen verschil met je normale wimpers. Ze zijn haast niet langer en zijn alleen wat zwarter. Het tweede laagje maakt ze iets voller en langer en laat ze een klein beetje krullen. Het is dus echt een mascara voor meiden die een onopvallend resultaat willen. Ik heb liever wel wat volume en lengte en was dus teleurgesteld. Mijn Maybelline mascara is veel beter. Daar hoefde ik maar één laagje.
 
Designed by Lena