Pagina's

maandag 1 februari 2010

Haul 30/1/10

Even met mijn moeder de stad in; heerlijk! Zo ook vandaag gingen we eventjes met zijn tweeën erop uit. Afgezien van al die keren dat ik bijna uitgleed - ja, de hele stad was een ijsplateau! - was het supergezellig en natuurlijk kon ik niet alles laten liggen. Dus heb ik weer wat spulletjes om aan jullie te showen!


Dit korte spijkerjasje heb ik gekocht bij de ONLY voor 39,95 euro. Ik heb al hele ideeën voor outfits in mijn hoofd, dus die zullen zeker online komen.

Mijn Maybelline Define-a-lash volume was op. En hoewel ik lovend over deze mascara ben, was ik toe aan een nieuwe. Ik heb gekozen voor de net gelanceerde mascara van Max Factor: Lash Extension Effect. Ik heb hoge verwachtingen - vooral aan de prijs te zien: 17 euro, heb hem gelukkig met 1,50 korting gescoord. Review volgt.

Mijn moeder ging de plaatselijke parfumerie in, aangezien ze een grijs oogpotloodje nodig had. Ze hadden daar echter een aantal producten in de aanbieding: onder andere deze Chanel lipgloss! hij was zo mooi en van 25 euro afgeprijsd naar 15 euro. 10 euro korting?! Zoiets zal ik niet vaak tegenkomen, dus ik kan hem maar beter kopen, was mijn gedachte. En ja, zo belandde hij in mijn tas.

Deze tester kreeg ik er bij. En dit soort testers vind ik veel leuker dan parfumtesters. 4 soorten lipstick van Shiseido. Ik ben erg benieuwd naar de koraal en roodkleurige!

En zo kom je de stad in voor bh's en loop je eruit met deze spulletjes+bh's. Tja, wij zijn vrouwen: gemaakt voor shoppen :)
 
Designed by Lena