Pagina's

zondag 31 januari 2010

TAG: Beautiful Blogger Award

Er is weer een tag gaande en ook ik ben weer van de partij. Maris en Britt+Joyce hebben mij getagged en dat vind ik echt super! dit is hem:
Wat je moet doen:
  • 1. Bedank de blogger die je de award heeft gegeven.
  • 2. Zet de award op je blog.
  • 3. Link de persoon die je heeft genomineerd.
  • 4. Deel 7 interessante facts over jezelf.
  • 5. Nomineer 7 andere bloggers voor de BB-award.
Mijn 7 facts:
  • Mijn tweede naam is Rosa, onder deze naam blog ik.
  • Ik ben een kwart Italiaans, vandaar de Italiaanse blognaam
  • Maar dat je dat niet zou zeggen aangezien ik blond en blauwe ogen heb
  • Ik hockey en ben erg fanatiek: ik geef ook training aan Fjes
  • Ik zit in gymnasium 3, maar ga er volgend jaar af, omdat ik liever Frans en Spaans heb
  • Altijd als ik mijn kamer in kom, kijk ik even in de spiegel (hoezo ijdel?!)
  • Ik altijd alle nieuwe gadgets moet hebben, maar me toch inhoud vanwege geld gebrek. (hebben jullie de iPad al gezien? die is zo gaaf!)
Degene die ik nomineer:
Martine, Josephine, Sharon, Soesja, Lizzy, Dieuwke en Anna

dit artikel is vooruit geschreven, het kan zijn dat degene die getagged zijn intussen deze tag al online hebben voor dat deze uit is.
 
Designed by Lena