Pagina's

zondag 3 januari 2010

LIPSMACKERS - 6pack coca cola


Zoals ik al in een artikel vertelde gingen we met school naar het historische stadje Münster. Om 3 uur was mijn groepje klaar met de opdrachten en gingen we even lekker shoppen. Douglas, H&M, Six, Starbucks(!), New Yorker; kortom alles hadden ze in deze stad. Mijn vriendin en ik hadden superschrale lippen en daarom was ik eigenlijk op zoek naar een paar lippenbalsems. Ééntje voor in mijn schooltas, één voor op mijn kamer enzovoorts. Ik had de moed in de Douglas al opgegeven toen ik dit leuke bakje zag staan. De laatste! wat een geluk :) 10 euro armer liep ik de winkel uit. Helemaal voldaan met deze lipsmackers. Maar hoe zijn ze? En hoe ruiken/smacken ze?




De lipsmackers verzorgen de lippen goed! ze zijn qua substantie allemaal hetzelfde en voelen fijn aan op de lippen. Ze helpen echt!



Coca Cola lipsmacker
Deze ruikt echt naar cola. het klinkt vreemd, maar het lijkt net of je de prik zelfs kunt ruiken. Lekker zoet en cola-achtig. I like it! ook de kleur van de lipbalm is bruin. Waar je de prik ruikt, voel je die niet op je lippen, want dat lijkt me niet zo aangenaam. Voor de colaholics: Kopen!



Coca Cola Vanilla lipsmacker
Waarom dit van Coca is weet ik niet, aangezien het niks met de cola drankjes te maken heeft. Anyways, i'm a huge fan of vanilla, dus dit was echt mijn hemellipsmacker. De geur is lekker: cola met vanille erdoor. Het is niet echt vanille, wat ik wel jammer vind. de colasmaak ruik je er goed doorheen.



Sprite lipsmacker
OhMyGosh. Love this!! De geur is niet zo zoet en wat subtieler dan de rest. Deze lipsmacker geeft ook een beetje kleur af: het maakt mijn lippen iets lichter (het geeft dus de witte lippenbalsem kleur af). Dit is echt mijn favoriet.



Fanta Pineapple lipsmacker
Alledrie de Fantasmackers doen mij qua geur denken aan gummibeertjes. Die hebben altijd zo een vieze nageur en nasmaakje. Misschien daarom dat ik ze niet zo lekker vind ruiken? de pineapple variant is nog het lekkerst. Hier ruik je het niet zo sterk en zoet. De ananas geur kan ik er niet echt in terugvinden



Fanta Strawberry lipsmacker
Ik hou echt van aardbei, maar dit? Ieks. nee. Hij is heel zoet en als je hem opsmeert komt de geur nog veel meer vrij. Niet echt wat ik lekker vind.



Fanta Orange lipsmacker
Orange geurtjes vind ik altijd heel lekker, lekker verfrissend. Deze is lekker in het omhulsel, maar als je het op je lippen smeert komt de geur heel erg vrij. Deze is te doen, maar niet overheerlijk.

Mijn favo's zijn: Sprite en de 2 cola's. De Fantavarianten is een persoonlijke gummibeertjes kwestie, maar misschien zijn ze wel wat voor jou! Toch kan ik dit cola blik aanraden, alhoewel het niet meer in de winkels zal zijn. Het is een kerst variant. Dit waren me eerste lipsmackers en i'm impressed! als ze op zijn ga ik zeker nieuwe kopen :)
 
Designed by Lena