Pagina's

maandag 4 januari 2010

Allergie

Let's get personal. Voor mijn verjaardag had ik een aantal nieuwe parfums en douchegels gekregen en nu een paar weken later heb ik een allergische reactie: bovenrug, hals en decolleté en beide bovenarmen zitten onder de rode bultjes en vlekjes. En het ergste: het jeukt als de *#@!

Ik baal wel, want ik moet nu dus echt voorzichtiger zijn. Stel dat het mijn Nina Ricci of Kylie Minogue parfum is! :O dan kan ik die niet meer gebruiken... oh god, ik heb nu al medelijden met die parfums. Die mij hebberig ongebruikt aankijken en mijn hand meetrekken om hen op te spuiten....

Dus ga ik even een paar weekjes over op de Dove naturelle douchegel en even geen parfum voor mij tot het over is. Dan ga ik één voor één mijn nieuwe producten gebruiken, zonder andere producten er bij. Om te kijken waar het aan ligt en wat voor speciaals erin zit. En hopelijk krijgen die parfums dan hun zin ^^

Hier nog wat uitslag foto's. als je het vies vind, kijk dan maar niet:


En dan te bedenken dat dit op mijn armen, rug en hals zit... :S

EDIT: 2 dagen later dat ik dit schrijf: het is nu al iets minder bobbelig. /EDIT
 
Designed by Lena