Pagina's

donderdag 7 januari 2010

In het zonnetje gezet - Klorane


Af en toe zal ik een prodcut in het zonnetje zetten. De producten die ik zal kiezen, zijn budgetproof, superfijn en van een onbekender merk. Zo laat ik jullie er kennis meemaken en geef ik mijn mening! Vandaag het eerste zonnestraaltje: Klorane Kalmerende Reiniginslotion met Korenbloem.

Klorane is een merk gebaseerd op planten. Ik heb hier niet veel verstand van, maar in al hun producten zijn planten gebruikt. Het is een milieuvriendelijk merk! In het product wat ik heb zit korenbloem. Deze zacht lotion is rijk aan kalmerend en ontzwellend korenbloemextract. Ook is de Phwaarde van dit product identiek aan die van traanvocht en prikt het niet als het in je oog komt! En geloof me, je voelt bijna niks! ik kreeg het laatst in mijn oog en stond er versteld van! Dit is dus echt een organisch middeltje.

Het haalt mijn mascara er vrij snel af. Het enige minpuntje wat ik kan bedenken is dat het de mascara soms een beetje uitsmeert, waardoor je zwarte vegen krijgt. Verder gaat al mijn mascara en verdere oogmake-up eraf! Ook waterproof. :) Yes, I'm impressed.

Dit product is gewoon te koop bij de Etos en kost (als ik me niet vergis) 8 euro. Je doet er ongeveer 5 a 6 maanden mee (samen met mijn moeder deed ik er 3 maanden over, en vrijwel elke dag gebruikt).



 
Designed by Lena