Pagina's

dinsdag 5 januari 2010

Books make my life complete

Vandaag heb ik erg weinig tijd, luistertoetsen en al die zooi. Maar toch wil ik jullie niet teleurstellen met een 5minutenwerk artikeltje en ga ik vandaag schrijven over één van mijn hobby's: LEZEN! ik heb de laatste tijd wat boeken gelezen die ik jullie zeker wil aanraden (dit is geen reclame, puur uit mezelf):

Houd je mond! - Sophie Kinsella
Gewéldig boek! Hilarisch gewoon, ik ben er nu in bezig en het is echt leuk geschreven en humorvol. Misschien wel nog leuker dan de shopaholic serie.

Emma heeft, zoals alle jonge vrouwen ter wereld, een paar geheimpjes. Voor haar ouders, haar vriend, haar collega's. Zo werd ze ontmaagd in de logeerkamer terwijl haar ouders een film zaten te kijken en ze vindt haar vriend Connor een beetje op Ken lijken. Die van Barbie en Ken.

Ze geeft de plant van haar irritante collega sinaasappelsap - bijna dagelijks - en haar string doet pijn. Emma is altijd nerveus als ze moet vliegen. Daarom vertelt ze al haar geheimen zomaar aan een ardige vreemde man die naast haar in het vliegtuig zit. Tenminste, Emma denkt dat het een vreemde is. Want wanneer ze de volgende dag op haar werk komt...

Pretty Little Liars - Sara Shepard
Een leuk verhaal over rijke tieners, doet me aan gossip girl denken. De boeken zijn leuk geschreven en je wilt meer, meer, meer. maar er zijn ook veel delen. Dus veel leesplezier!

Rosewood, Pennsylvania – tussen de Mercedessen, de gigantische villa's en de perfect bijgehouden sierheggen, viert het geroddel hoogtij. En dat is niet vreemd, want iedereen heeft wel wat te verbergen, en dat geldt zeker voor het groepje middelbare-schoolvriendinnen van Aria. Zijzelf heeft een affaire met haar leraar Engels, Spencer heeft een oogje op het lekkere vriendje van haar zus en Hanna gebruikt gemene trucjes om mooi te blijven. Samen delen ze echter een geheim dat nog veel gruwelijker is, maar dat niemand anders kent. Tot ze op een dag berichtjes ontvangen van iemand die zich 'A' noemt. Is 'A' Alison, hun beste vriendin die een jaar geleden is verdwenen?

Van deze boeken ben ik helemaal van in de ban. En natuurlijk van Twilight en New Moon enzo, maar die kent iedereen toch al. Verder hoorde ik van een vriendin dat the vampire diaries ook een enorme aanrader is met een beetje een twilight sfeer. Deze heb ik zelf nog niet gelezen, maar als ik dat heb gedaan, horen jullie het van mij!

x
 
Designed by Lena