Pagina's

vrijdag 18 december 2009

BDAY PRESENTS - fashion

Vandaag mijn fashiongerelateerde presents! Ik ben er echt superblij me en vind alles erg leuk, kijk mee:


Van mijn ouders kreeg ik nog deze supermooie ketting. Zelfs het sluitinkje is supermooi, detailfoto's zien jullie hieronder. Anyways, hij is superchique en maakt een zwarte/grijze outfit helemaal af!




Verder kreeg ik nog een superleuke riem! hij is van The Belt en is superstoer. Ik draag vrijwel nooit riemen, omdat ik alleen stomme lelijke had, maar daar komt nu verandering in. Hij maakt een simpele outfit veel leuker!


Van mijn vriendin kreeg ik een leuk clutchtasje. Ideaal voor het shoppen, aangezien ik alleen grotere tassen heb. Er past een portemonne, mobieltje en sleutel in en is superstylish. detailfoto's zie je hierbij!




Van de vrienden van mijn ouders kreeg ik deze haarband met elastiekjes.


Van kennissen kreeg ik deze roos die ik als broche of als haarelastiekje kan gebruiken, ideaal voor kerstmis! I like it!



Van diezelfde kreeg ik ook deze sjaal.

Ja, ik ben echt verwend, normaal krijg ik altijd geld van iedereen, dit keer bijna van niemand (ik had steeds aan mensen dingen gevraagd). In ieder geval ben ik weer superblij en waardeer ik het ook heel erg. Jullie kunnen dus weer veel outfitfoto's verwachten..

xoxo








 
Designed by Lena