Pagina's

woensdag 16 december 2009

BDAY PRESENTS - Beauty

Omdat ik veel heb gekregen deel ik het in 3 categorieën in. Beauty, fashion en overig. Vandaag mijn beautygerelateerde cadeautjes! Enjoy!

Catrice 60 seconds nail couture in de kleur 260 Sweet Raspberry. In het echt veel meer donkerroze. Het is een heel mooi kleurtje, heb het nu op mijn nagels. NOTD met minireview volgt. Gekregen van onze overburen.


Etos Longlasting polish in de kleur 006. Ziet er erg mooi uit en ik ben daarom ook erg benieuwd! Gekregen van mijn vriendin en NOTD met minireview volgt.


Van diezelfde vriendin kreeg ik dit douchepakket met deo, douchegel en puff van Vogue in Extravagant (en geloof me, dat is ie!). Een erg sterke geur, ikzelf vind hem iets te sterk. Dut let er op dat je niet te veel spuit.


Van een andere vriendin kreeg ik deze douchegel en parfum van Kylie Minogue Darling. Deze parfum is heerlijk! Ideaal voor overdag, want hij is lekker fris, en blijft de hele dag hangen!


Ook kreeg ik van mijn overburen dit oogpotlood. Hij is van Essence in 03 Glam Rock. En hier komt een review over, want ik ben zeer onder de indruk....


Van mijn tante gekregen en ik ben er zo blij mee! Nina van Nina Ricci. Hij ziet er allereerst superleuk uit en is heeeeeeeeeeeerlijk! Hier volgt een artikel over, want volgens mij zijn meiden wel geïnteresseerd in deze parfum.

En van mijn ouders (ik kreeg nog wat meer, maar dat zie je in de volgende artikels):
EEN STIJLTANG! FINALLY. Ik heb volgens mij ook een hele goede, met 5 standen. Hij is gekocht bij de kapper en is van BabylissPro. Ook kreeg ik er een serum bij voor tegen de hitte. Deze is van Schwarzkopf Professional. Artikel volgt!


en hij is roze :)


Dit was het beautygedeelte. Wat vinden jullie ervan? Trouwens, de foto's vind ik echt slecht. Ze zijn 's avonds genomen en de kwaliteit is ook niet zo goed, mijn excuses.

xoxo






 
Designed by Lena