Pagina's

dinsdag 17 november 2009

Nivea Young Bye Bye Spot SOS-stick


Eigenlijk wilde ik deze al een tijdje, maar toch was ik er wat sceptisch over. Ik geloofde niet zo dat dit werken zou, maar dat maakte mij juist nieuwsgierig. Alleen ik had het geld er niet voor over. 7,50 euro vond ik nogal veel voor zo een stick - die misschien niet eens werkte. Maar mijn moederlief bleek ook nieuwsgierig te zijn en had er eentje gekocht voor mijn broer en ik. So, let's take a look!

De stick zelf vind ik er goed uitzien. En of het echt werkt kun je nooit testen, maar ik kan er wel mijn mening overgeven. Als je hem op je puistje doet, voel je een beetje verkoelende vloeistof (ofzo iets :P). Het is een soort sponsapplicatortje die jouw puistje moet uitdrogen. Hiermee kan hij sneller weggaan.
Volgens mij doet deze stick goed zijn werk en droogt het inderdaad je puistje uit. Je puist wordt in ieder geval droger. Yes, een pluspunt. Misschien werkt het toch?


Wat mij alleen zorgen geeft is dat je die stick op je puist doet - en tja, zo een puist is nou niet al te fris - en dan even later weer de stick op een andere puist zet. Dit lijkt mij niet zo hygiënisch. Tenzij je het op een supergoed gereinigd gezicht doet. Ik weet hier niet veel van af. Maar als jij weet of die hygiënisch is of dat het niet echt schoon is: let me know!


het applicatortje: een soort sponsje

Al met al vind ik deze stick wel 'grappig' in zijn werk, maar ben ik dus niet helemaal overtuigd. Misschien dat jij ervaring hebt en mij kan overtuigen?? In ieder geval; het droogt goed uit, maar of het hygiënisch is weet ik niet zeker. Het krijgt van mij een 6,5.
 
Designed by Lena