Pagina's

maandag 16 november 2009

Gosh winter/new year 09/10



Dit móét ik met jullie delen; want OMG, hoe mooi is dit?! De nieuwe winter-nieuwjaar collectie van Gosh! Ik ben een groot fan van goshmake-up. Helaas heb ik er niet veel van, door de prijs. Ik neig al snel naar de budgetmerken. Helaas, kan ik wel zeggen, want deze make-up is o-zo-mooi. Ik heb me dan ook voorgenomen er meer van in te slaan. Deze collectie is in één woord te omvatten: Zwart. We zien het al overal, bij Mac, en natuurlijk bij andere budget merken. Maar waarmee onderscheidt Gosh zich? Of wat maakt het nou zo mooi? Kijk maar mee!



Die nepwimpers zijn heel gaaf! Alleen ik weet toch van mezelf dat ik dat nooit zou opdoen. Een zwarte effectpowder is wel gaaf als je dat nodig hebt voor bijv. smokey eyes, maar daar ben ik ook niet weg van, ik zou het zelf niet kopen. Die nagellak is al wat cooler! maar of ik die koop? ik twijfel. De eyeliner misschien wel, maar aangezien ik al een hele fijne heb.... maar dan de knaller: Het oogschaduwpallet!
Wat is die mooi! Zie die kleuren.. ik ben nu al verliefd, die moet - en dan kijk ik bloedserieus - ik hebben! Ik weet al wat ik ga shoppen voor de feestdagen.. jij?


 
Designed by Lena