Pagina's

maandag 30 november 2009

Ditjes en Datjes

Even een post vol met ditjes en datjes. ik kom om in het leerwerk (voor morgen nederlands en scheikunde) en wil toch eventjes wat dingetjes kwijt.

RARA, wat is dit??
Misschien klinkt het stom, maar voor sint koop ik altijd zelf mijn cadeaus in (mijn ouders betalen (A)). Zo krijg ik precies wat ik wil. voor mijn verjaardag trouwens niet hoor! maar goed, ik had dus iets besteld bij bol.com en kan jij raden wat het is?



New Moon
Nee, ik heb de film helaas nog niet gezien (maar dat ga ik zeker doen!), maar ik kreeg van mijn moeder de filmeditie van New Moon (omdat ik de Mexicaanse griep had en me dood verveelde, lief hea?!). Maar voor de lady's die de film hebben gezien. Is er een groot verschil tussen het normale boek en de filmeditie? want mijn moeder wist natuurlijk het verschil niet en had deze genomen, ik ben toch wel benieuwd. om te kijken wat ik extra heb/mis.

en dan nog een supersexy foto van Robert (l)



En verder ga ik vrijdag shoppen! niet echt voor mezelf, maar meer dus voor sinterklaascadeautjes en cadeaus voor mijn 2 vriendinnen die 14 december jarig zijn. Ik ga naar utrecht en wat ik koop voor sinterklaas, tja, dat blijft geheim tot de goedheiligman ze heeft bezorgd ;)
 
Designed by Lena