Pagina's

maandag 7 september 2009

Mijn vintage hoedje

Mijn oma is nogal van de dure kleding. Vooral vroeger toen ze jong(er) was. Zo kwam ik in haar garage en kwam een heel leuk hoedje tegen. En zo lief als ze is, mocht ik hem hebben! Hij is van Marc Cain, en dat is tamelijk duur (vooral voor een hoedje :P). Daarom ben ik haar zo dankbaar!

some pictures:



close up van t hoedje. kleur is iets meer richting groen.

op mijn hoofd, let niet op het shirtje, het past er totaal niet bij


Dus help mij: hoe moet ik het combineren?
ik zal dan zo snel mogelijk een OOTD plaatsen met dit hoedje met mijn eigen combinatie, of misschien wel met die van jou!

8 reacties:

Anouk zei

Eerlijk gezegd weet ik niet precies hoe je dat kan combineren. Ik heb daar gewoon geen verstand van haha.

Beitjuh zei

Lol hij is echt cute, zeker dat gezichtje eruit whahaahahaha.

uhmm even denken
wat dacht je van een nonchalante zwarte broek, wit strakkere blouse, blauw vestje of een spijkergiletje.

Een skinny jeans met een wit shirt of blouse en sneakers

speels korter rokje met kniekousen, sneakers en een longsleeve shirtje

ach ik roep ook maar iets :P

Anoniem zei

mooi hoedje. ik zou eigenlijk ook niet weten hoe ik hem zou combineren. in ieder geval met een mooie skinny, en ik zie daar ook wel hele mooie high heels onder, maar verder zou ik het ook even niet weten. het heeft wel iets frans, dus misschien kun je daar inspiratie uit halen?
x martine - alotmore.

sharon zei

echt geen idee hoe je het zou kunnen combineren. ik vind het eigenlijk een beetje een apart ding, haha. staat je (voor zover ik kan zien) wel leuk!
liefs.

Iris zei

Ik zie voor me, zwarte trenchcoat met een blauwe panty, een tint die past bij het mutsje en dan zwarte high heels. Uiteraard kan je je trenchcoat niet de hele dag aan houden dus misschien een zwart jurkje erbij. Of misschien een zwart jurkje, zwarte blazer, blauwe panty en zwarte heels. Of je zou natuurlijk ook nog kunnen doen zwart jurkje, zwarte panty en blauwe heels/ballerina's. Haha dit was mijn lange mening :b.

Fleur zei

OMG, dat is echt zooooon gaaf hoedje! Die kleur blauw is echt heel erg mooi!

rosalie zei

Wow! super leuk!
Vooral als je hem dan leuk combineerd is hij echt Hot!

Martine zei

Hij is errug gaaf! Maar hoe je 'm kunt combineren? Pff.. Ik zou der een zwart jurkje onder doen (LBD?) en dan dezelfde kleur panty/legging eronder met pumps (zwart lijkt me het beste). Enne, anders misschien met een truitje/t-shirt met daaroverheen een zwart giletje en een skinny jeans en pumps. Verder weet ik het ook niet echt.. Veel succes!!

Kus Kus Martine

Een reactie posten

 
Designed by Lena