Pagina's

woensdag 7 juli 2010

Shoplog 29 juni

Ik moest er gewoon even uit. Dat het bijna 30 graden was, boeide me niet. Het kruidvat had leuke acties en ik moest gewoon even de stad in. Zo gezegd, zo gedaan. Ik belde mijn vriendin en samen gingen we de straten door. En als ik echt naar de stad wil, kom ik ook met dingetjes thuis. Het was ook moeilijk te weerstaan door al die 2+1 en 1+1 acties. Look what I bought:


Zo blij als een kind stond ik daar in het Kruidvat. Maar wat moest ik kiezen? Allereerst wilde ik zo een 'dotting pencil'. Dat is een soort ijzertje met een rond puntje, die je kan gebruiken om stippen te zetten met nagellak voor nailart. Bij Essence hebben ze zo een soort gelijk ding. Ik zag het al bij Martine en wist dat ik hem moest halen. Misschien is nailart nu wel veel makkelijker?! Eigenlijk is hij voor het plakken van steentjes op je nagels, maar voor stippen lijkt hij mij heel handig.
Verder stuitte ik op dit prachtige palletje dat voor meerdere dingen bruikbaar was, je gezicht, ogen en lichaam. Alhoewel ik toch weet dat het niet voor mijn lichaam gebruikt zal worden. Een review volgt.
En toen moest ik nog één ding voor de 2+1 gratis actie. Ik heb altijd al een blauwe eyeliner/oogpotlood gewild. Eerst viel mijn oog op een metallig eyeliner, maar na die getest te hebben leek het me niet zo fijn, aangezien ik ook niet zo goed overweg kan met vloeibare eyeliner. Uiteindelijk kwam ik op dit blauwe oogpotloodje uit. Review volgt uiteraard.

Ik wilde ook nog een waterproof mascara voor het zwemmen. Het liefst zo goedkoop mogelijk. Ik heb wel redelijk goede reviews gelezen over de Allround Mascara dus die ga ik dan ook zeker testen. Als ik terug ben van vakantie zal ik er mijn oordeel over vellen.

En door de actie was ik voor deze 4 dingen in totaal 7,50 euro kwijt. Dat is nog eens budgetshoppen!

En als allerlaatst kwam ik deze zonnebril tegen bij de Kuci Muci. Als je van dichtbij kijkt is de opdruk best weird, maar in het gezicht staat hij heel leuk! Toen ik thuiskwam en nog eens goed keek, was hij wel heel groot. Maar ik houd daar wel van en met los haar is het niet té. Deze was 6 euro.
 
Designed by Lena