Pagina's

donderdag 29 juli 2010

ik heb nagedacht

Lieve lezeressen, ik heb eens goed nagedacht. Ik weet dat ik iets gekozen heb, wat iedereen mij sterk afgeraden heeft, maar ik wil het jullie graag uitleggen.

Ik ben bezig met het opzetten van een nieuw blog. dit wordt echt meer een blog met mijn dagelijkse leven, maar ook nog fashion en beauty. ik wil meer outfits maken, daar ik de laatste tijd weer into fashion ben, maar natuurlijk zullen er reviews blijven. Maar waarom een nieuwe site?

UBR was niet meer het punt waarnaar ik streefde. Het voelde niet meer goed en ik 'hield' niet meer van mijn site als tevoren. En als het bij jezelf niet lekker zit, heeft het ook geen nu om te doen. Het heeft me veel ervaring gegeven en dat zal ik altijd met mij meebrengen. de site blijft echt wel bestaan, zodat jullie oude posts terug kunnen lezen. Misschien gaat deze overstap me veel bezoeksters kosten, maar ik hoop dat jullie mijn keus een beetje begrijpen.

Verder gaat het niet meer zo goed met me. Ik kamp al 1,5 jaar met ernstige vermoeidheid, met periodes waar ik dan heel vaak ziek ben. Het lijkt wel of mijn lichaam soms op is. 1 jaar geleden hebben we al bloed geprikt, maar ik bleek gewoon gezond te zijn. Ik ben vandaag weer teruggegaan naar de dokter, aangezien ik nu alweer een week ziek op bed lig. Ik ga maandag weer bloed laten prikken, o.a. op: bloedarmoede, suikergehalte, lever, nieren, schildklier, pfeiffer. Ik hoop eigenlijk dat er een uitslag komt dat ik iets heb. Omdat als het niks blijkt te zijn, is er ook géén oplossing. En ik wil van het probleem af, stel er is iets: dan kan ik misschien medicijnen nemen om het te verbeteren. Maar we zullen afwachten, in ieder geval lig ik nu nogal lamlendig thuis.

Er zullen dus geen updates meer komen, maar 1 september, maak ik op deze site het nieuwe webadres bekend. Dan begin ik opnieuw, met een nieuw blog. (onder mijn echte naam!)

Ik hoop dat jullie vakantie iets beter is en enjoy life!
 
Designed by Lena