Pagina's

dinsdag 20 juli 2010

Hema schoolspullen

Zo, die Hema heeft weer flinke winst behaald, kun je wel zeggen. Want mijn vriendin en ik zijn laatst langs geweest en hebben die hele schoolspullens-schappen leeggeroofd. En toch was ik maar 36 euro kwijt. Dat is pas budgetshoppen.

We waren eerst naar de V en D schoolcampus, maar al die merken vielen erg tegen, toen zijn we naar de Hema te gaan en geloof het of niet: ik kreeg zelfs weer zin in school bij het zien van die leuke schriften. Dit is was ik heb gekocht.

Ik vind mijn agenda zó cute! Hij heeft voorop een hoesje, dus ik zo er ook een andere voorkant in kunnen doen, maar deze vind ik wel leuk. Wel ga ik aan de binnenkant van de hoesjes foto's plaatsen. Verder is hij heel basic, maar ik leuk het wel op :)


Het was echt kiezen, maar ik ben voor de patroontjes gegaan, ik vond ze zo leuk, dat ik ze mee heb genomen. Eigenlijk wilde ik effenkleuren als babyblauw, limegroen en roze. Maar toen ik deze zag, zwichtte ik. Ik moest ze hebben.


Etui, 2 pennen, 2 markers, set van 3 grijze potloden, passer, geo en etiketten.


ik weet dat dit veel te veel is, maar ik moest elk pakje hebben, hihi.


Toen ik zag dat die groene schriften wiskune schriften waren, ging ik uit mijn dak. Ik haat die effen wiskunde schriften, eindelijk eens wat fleurigs!


 
Designed by Lena