Pagina's

zondag 4 juli 2010

Favo tijdschriften en op vakantie

Elk meisje houdt van tijdschriften. Heerlijk om even op te gaan in die oppervlakkige roddels, in de fashion fotoshoots en in alle beauty tips. Ook ik ben een enorme voorstander van deze literaire  leesbladen. Vandaag show ik jullie mijn favorieten en ook welke ik op vakantie meeheb.

1. CosmoGirl; Zeker weten Cosmogirl, stipt op nummer één. Het tijdschrift bevat alles wat een meisje wil lezen in een tijdschrift: health, personal, beauty, fashion en celebs. Op vakantie kan deze dan ook niet missen en heb ik gelijk het beacht boek erbij gekocht, die bordevol staat met tips, quizjes en leuke vakantiefeitjes.

2. Glamour; Nog een tijdschrift waar ik me heerlijk in kan verdiepen. Dit tijdschrift vind ik wat volwassener overkomen, wat soms juist wel fijn is. Natuurlijk kan ik deze ook niet missen voor bij het zwembad en heb ik op Schiphol dit schatje nog even ingekocht.

3. Fancy/Stars/Cosmopolitan/Grazia; Dit zijn tijdschriften die ik leuk vind, maar zelden koop, meer als ik ze krijg ofzo. Ik vind ze leuk, maar niet spetterend genoeg en ik neem ze ook niet mee op vakantie.

Wat ik dan wel nog meeneem... Seventeen Magazine; Ik wil daar op schiphol graag nog Seventeen Magazine kopen, ik hoop dat ze de oude ook hebben, want zo te zien zit dit hele tijdschrift vol met Justin Bieber en daar heb ik dus echt geen behoefte aan. Hebben ze niet het oude nummer dan koop ik toch gewoon de TeenVogue of iets anders dat me leuk lijkt.
 
Designed by Lena