Pagina's

donderdag 1 juli 2010

Eclips+Morgenrood

EIN-DE-LIJK! Serieus, ik schaam me rot. Ik ben een twilight-fan, maar had de laatste 2 boeken nog niet eens gelezen. Maar ik heb het goedgemaakt, laatst heb ik ze allebei naar mijn huis gehaald. Eclilps heb ik voor 12 euro incl. verzendkosten overgekocht via Marktplaats en Morgenrood heb ik van mijn geld gekocht. Beide om in Portugal te gaan lezen. Ik ben wel happy dat ik ze eindelijk heb en weet zeker dat ze in een dag of 2 uit zijn. :)




Zoals ik zei, is het boek overgekocht en dat is te zien. Vanbinnen ziet het boek er als nieuw uit, maar de letters zijn er half af gesleten en de rug is geribbeld. De geribbelde rug is logisch, het boek is zo dik dat als je het boek openslaat er ribbels aan de buitenkant ontstaan. Dat van de letters vind ik wel zonde, maar gelukkig is het boek vanbinnen als nieuw!


Morgenrood heb ik wel gewoon gekocht, bij de Primera. Deze was 20 euro en zeker het geld waard. Beide boeken zijn erg dik en ik moet echt de verleiding weerstaan om ze niet open te slaan. Zo heb ik de achterkant al een aantal keer overgelezen, maar ik moet ze echt dichtlaten tot op vakantie. Als me dat lukt, kan ik alles aan, hahaha!
 
Designed by Lena