Pagina's

woensdag 28 april 2010

Zomervakantie - part 1

Even iets personal. Het gaat eigenlijk over van alles, vooral te maken met de zomervakantie.
Over de zomervakantie zullen meer artikels komen, vooral personal artikels, maar ik hoop dat jullie het leuk vinden om te lezen. Vandaag part 1: op vakantie!

Samen met mijn moeder ga ik van 2 t/m 12 juli naar Portugal. Mijn broer, die nu 17 is, gaat niet mee (hij wil niet meer met ons op vakantie) en mijn vader blijft ook thuis, aangezien hij door de kredietcrisis in september weg moet bij zijn werk en dan thuis wil blijven deze zomer om ook eventueel banen te zoeken bij zijn contacten. Dus gaan wij met zijn tweeën de boel onveilig maken, haha!


het hotel. het is wel een enorm hoog hotel, maar niet zo enorm kolossaal (gelukkig!)

We gaan naar het plaatsje Estoril, 30 minuten verwijderd van Lissabon. We zitten in Aparthotel Estoril Eden ****. Een aparthotel is heel handig, want het is een hotel met ontbijt inbegrepen, maar de kamers zien er uit als kleine appartementen. Verder zit er natuurlijk een zwembad bij om af te koelen.
Ik ben zo blij dat we hier naartoe gaan, ik ben namelijk nog nooit naar Portugal geweest.

Lissabon

Natuurlijk gaan we 1 of 2 keer naar Lissabon, één keer misschien met een excursie om de cultuur te proeven en een keer by ourself, om te winkelen enzo! Verder ligt er dichtbij Estoril een prachtig plaatsje: Sintra. Hier gaan we ook zeker een bezoekje aanbrengen, verder misschien nog boottochten/excursies en lekker bruin bakken aan het strand en zwembad. I'm so excited :)

Sintra; isn't it beautiful?!

Natuurlijk ben ik ook benieuwd of jullie op vakantie gaan. Zo ja, waar gaan jullie naartoe, wat gaan jullie doen en hoe lang verblijven jullie? Ik kan in ieder geval af gaan tellen, want ik wil: Zomer!


 
Designed by Lena