Pagina's

zondag 28 februari 2010

Looking for my new addiction

Yes, I'm back! Met 253 blogposts nog te bekijken van afgelopen week, 44 youtubefilmpjes van mijn abbonomenten en natuurlijk het goud van Sauerbrij gemist. Maar dat is het allemaal waard! Het was freaking awesome!

And I have a new addiction! Nouja, het perfecte model moet ik nog vinden, maar ik begin al een verslaving te vormen voor de flowerpower sneakers. En niet die Adidas/Nike modellen, meer van die gympjes. Die van Tommy had ik jullie al gezien en dat model is totally adorable, maar....
.....die kleur. Ik heb bijna geen kleren die er bij matchen en het is wel de bedoeling dat ik ze veel draag. Die kleur maakt me ook heel bleek en vaal. Zonde! En op bijna géén een webshop kan ik zo een soort model vinden, behalve bij de New Look. Ik heb nooit wat gekocht bij deze winkel, maar ik zag ze op de webshop voor slechts 12 pond! En de verzendkosten naar NL zijn dan ook nog eens slechts 5 pond. Doen dus? Hm, ik weet het niet. Het is toch een risico: straks passen ze niet, staan ze lomp aan mijn voeten of vind ik ze plots lelijk. Dat blijft het moeilijke van bestellen. Mijn zoektocht gaat dus nog wel verder. Tips, anyone??
 
Designed by Lena