Pagina's

woensdag 10 februari 2010

Haul Den Bosch

7 februari was het eindelijk zo ver: shoppen in Den Bosch met mijn vriendinnen, we gingen met de trein en hadden zo veel lol! En ken je Swirl's?? Die moet je zeker een keer proeven. We gingen winkel in, winkel uit, afrekenen, eten, winkel in, winkel uit, passen, winkel in, winkel uit. Ik heb zoveel winkels gezien! Maar het was echt fantastisch, ook heb ik wat gekocht, niet superveel, maar toch wat.

H&M 10 euro

Royal Chicks (Sting)-30 euro. hij lijkt vreemd, maar aan is hij super! aanfoto's volgen

Verder ben ik helemaal into bloemen gympen, ik vind ze zo vrolijk, zomers en gaaf! Het is natuurlijk ook helemaal de nieuwe trend.  ik heb deze lovely's van Tommy Hilfiger gezien:
Maar het liefst heb ik eigenlijk witte, en niet beige-kleurige. Toen zag ik bij de H&M het perfecte paar en ze hadden nog één maat: 38, ik voelde me zo happy, maar ze waren veel te klein en ik kan ze nergens op de H&M website vinden :(. Dus mijn zoektocht gaat verder... Be continued!

Ook zag ik deze gave schoenen bij de Invito, wel erg hoog voor mij:
Ik heb nu al best wat ingekocht voor de lente en mag ook van mijn ouders even niks meer kopen. Maar dat vind ik geen probleem: ik heb nu hele leuke dingen!

 
Designed by Lena