Pagina's

donderdag 4 februari 2010

Chanel Aqualumière Gloss

Ken je dat heerlijke luxe gevoel? Dat zo een klein voorwerp mij dat gevoel kan geven! Ik kan echt wel een half uur kijken naar die gloss en daar krijg ik dan ook nog een goed gevoel van. Luxe past heel goed bij mij. Helaas niet bij mijn portemonnen, maar ach. Af en toe mag je jezelf toch verwennen? Dat deed ik laatst ook met deze gloss!


Ik heb de Chanel Aqualumière Gloss in 687 Hirondelle. Het is een nude, coral, pink lipgloss met ieniemini-glitters. De verpakking is supermooi: één en al luxe. Een beetje wijduitlopend naar het midden gloss met een chique zwarte dop met kleine letters "chanel" erop. Op de bovenkant van de dop het Chanel teken.
De lipgloss heeft een kwastje, in plaats van een sponsapplicator. Dit kwastje is echt het zachtste kwastje die ik ooit heb gevoeld voor mijn lippen! Hij is niet te groot, niet te klein en je kan de lipgloss heel precies aanbrengen, ook in de hoekjes.


De kleur is echt prachtig. Het komt heel natuurlijk over, zonder te grove glitters of opvallende glinsters. Hij blijft zeker 4 uur zitten (zelfs als je ondertussen eet!) en plakt niet. In het begin voel je een beetje dat het plakt, maar zeker na 15 minuten is dit weg. Het enige nadeel natuurlijk is de prijs. Dus wil je zo graag dat luxe gevoel en deze kwaliteit? Houd dan de sales in de gaten!

Voor mij een superfijne lipgloss en mijn nieuwe favoriet!
 
Designed by Lena