Pagina's

zaterdag 16 januari 2010

Mijn nagelverzorging


Ik heb doordeweeks nooit veel tijd om me nagels te lakken, laat staan om ze goed te verzorgen. Toch heb ik af en toe (lang leve de zondagen) van die verwenmomentjes: even mezelf weer opfleuren! Daar vallen mijn nagels ook onder. Ik heb niet echt een superuitgebreide nagelverzorging. Niet uitgebreid? Ik bedoel eerder bijna niets. Toch zijn mijn nagels redelijk sterk en wil ik het jullie showen.


De Miss Helen Vitamin Booster Gel. Dit is een gel die je uitsmeert op je nagel en nagelriemen en dan er een beetje inmasseert/wrijft. Je nagels horen hier meer vitaminen van in te krijgen en daardoor sterker te worden. Of dit spul echt helpt qua vitaminen weet ik niet, ik heb me er niet in verdiept. Maar mijn nagels worden er wel wat sterker van. Zeker als je het een paar dagen achter elkaar blijft aan houden.


Daarna vijl ik mijn nagels in een mooie vorm. Dit doe ik met een normale vijl en met de Herôme 2 steps vijl. Deze vijl laat je nagels mooi glanzen en verwijdert onregelmatigheden en verkleurtingen. Klinkt goed en dat is het ook!


Als laatste qua verzorging doe ik er een base coat over, dit is een base coat, maar ook een strengthener. De Rimmel Base, Top coat & Strengthener werkt erg fijn! Lakt egaal en versterkt je nagels echt. Soms doe ik dit niet tijdens het verzorgen, alleen als ik daarna ook mijn nagels lak of een kuur aanhoud.

Meestal doe ik daarna nog een goede handcrème op. Maar daar schrijf ik binnenkort nog wat over. Nu gebruik ik geen nagelriemenolie enzo - alhoewel die vitamin booster gel daar ook ideaal voor is. Dus ben ik wel benieuwd naar jullie nagel verzorging en hoe vaak jullie het doen? Ik doe het meestal 1 keer per 3 weken ofzo.

 
Designed by Lena