Pagina's

donderdag 12 november 2009

Sinterklaas

Sinterklaas komt er weer aan. Strooiende pieten, schreeuwende kinderen - die allemaal een glimp van deze goedheiligman willen opvangen - en natuurlijk cadeautjes! Zelf associeer ik het met gezelligheid, samen zijn en cadeautjes. Wij hebben traditie om altijd met zijn allen op de bank de cadeaus open te maken. 's Avonds bij sfeerverlichting en dan die blije gezichten van mijn nichtjes. Dat doet mij goed, maar genoeg over deze glorie. Want er valt ook iets leuks te vangen: Cadeaus! Maar wat zal ik dit jaar gaan vragen?
Bourjois?
De Rendez-vous à Paris doosjes, ontworpen door Nathalie Lété zien er ubercute uit! Ik ben altijd al verliefd geweest op de Bourjois oogschaduws en blushes. Maar helaas; ik heb niks in mijn bezit. Zal dat in verandering gebracht worden door deze schatjes?



Gossip Girl
Wie houdt er nou niet van deze heerlijke, vuile, roddelende tantes? Het lief en het leed van the rijke girls en boys houdt iedereen bezig. En geloof me; na één deel gelezen te hebben, wil je de andere 9 ook!! En voor 10 euro per stuk..... zou ik er best een stuk of 2, 3 kunnen vragen.



En dan? Dan weet ik niks meer! Heb jij leuke dingen gezien? Vertel het me! het hoeft niet beautyfashiongerelateerd te zijn!
 
Designed by Lena