Pagina's

vrijdag 23 oktober 2009

I wish I had Mac...



...and now I have! Yes, my secret was....a Mac mascara! OMG, ik ben er zoo blij mee. Alleen al de gedachte dat ik iets van Mac heb, haha! Maar goed, ik had zelf mijn eerste mac product iets anders in gedachten. Een mooie lipstick/gloss of blush, maar kom op; ik mag gratis een mac mascara. Daar zeg je toch geen nee tegen?! In ieder geval, bij deze, een review!

De eerste indruk
Ik heb de splashproof lash mascara waterproof in de kleur blacksplash. Het ziet er gewoon klassiek zwart uit, zoals ik al maanden heb zitten bewonderen via internet. Hij is redelijk klein voor een mascara, maar niet té klein. Ik vind hem gewoon supermooi ogen, en chique. Maar qua uiterlijk niet het Dior, Chanel gehalte, maar zeker meer dan l'Oreal en Maybelline. Ook heb borsteltje ziet er goed uit, geen rubbere, maar van echte haren en loopt van groot naar kleiner. Alleen bij het kleine gedeelte zit wel veel mascara, een beetje klonterig. [9/10]


De mascara opdoen
Okee, nu komt de ware test.. Hoe zou hij me staan? Deze mascara is voor mij niet perfect. Ik heb rechte wimpers en geen krullende en deze mascara maakt mijn wimpers zeker weten langer (Dat zie je op de ene foto), maar hij krult ze niet. Ik heb de mascara zonder wimperkruller op en van voren valt het niet erg op. Hij is dus zeer geschikt voor meiden met een natuurlijke krul in de wimpers. Omdat je van voren niet door hebt dat je al genoeg mascara ophebt door de krul, moet je oppassen dat hij niet gaat klonteren. Het is een prima mascara voor overdag, zonder divawimpers. Maarr...hij maakt ze wel lang, misschien niet zo geschikt voor mij, maar misschien wel voor jou! Gelukkig laat hij niet zoveel strepen achter op mijn ooglid. [7/10]



Het eindresultaat
Prima voor overdag. Wil jij niet al te opvallend de straat op en lekker au naturel? dan is deze geschikt voor jou!! Wil jij het false lash effect en heb je van jezelf geen krullende wimpers? misschien kun je dan beter een andere kiezen. Qua waterproof is hij goed, hij loopt echt niet uit! Met afhalen is het iets lastiger, maar je hoeft niet hard te schrobben. [7,5/10]






 
Designed by Lena