Pagina's

zaterdag 1 augustus 2009

Informatie

Ik ben dus Rosa, nouja; ik blog anoniem onder mijn tweede naam Rosa.
Ik ben 14 jaar, speel hockey, zit op 3 VWO en woon in Gelderland. Verder heb ik hobby's als computeren, tv kijken, lezen, shoppen. Ik heb een kleine voorliefde voor make-up en fashion.
Dat is ook het hoofdonderwerp waar ik over schijf op dit blog: make-up en fashion.

Ik heb dit blog opgestart, omdat ik steeds meer op blogs belandde, ik vond dit zo leuk en ik houd zelf ook erg van schrijven. Het duurde dus niet lang voordat het lampje in mijn hoofd aanging: ik wilde een blog!
Door een beetje te photoshoppen en wat html-dingetjes door te lezen kon ik al snel een simpelere layout in elkaar zetten en UnaBellaRosa was born!

Nu is het een dagelijkse bezigheid geworden voor mij: foto's maken, bewerken, artikel schrijven. Ik probeer zo vaak mogelijk te updaten, maar ik heb ook familie en vrienden en school. Dus soms als ik het druk heb is het hier wat stiller, maar het zal nooit vergaan!

Wil je nog meer weten? Contact me dan!
 
Designed by Lena